********************************** نِفــسي أضحــك بس لِــيه الضــحــك غـــــالي ؟ ليه بـا لاقـي الفـــرح دايمــاً شِــيء خــــيالي ؟ يا حبيبتي في قُربي مِنكْ بألقي كُل الخِير قُبالي وفْ بِعادك بألقي نَفسي بأبكي نَفسي ويا حالي ************************************ نِفسي مَـــرة أشــوف عــيونك باللُـــقا مِـتشـــوقالي نِفسي اضُمك نِفسي اشمِك نفسي اطير وياكي عالي نفسي ضحـكة مِن شفايفك تترسم حتي في خـــيالي نفسي لمسة مـِن إيديكي يبقي كــــل الكون صَفالي ************************************ ضِحـــكتي مش مُستحـــيلة بس تيجي وتشـــوفيني هارمي نفسي في حُضن قلبك وارتمي عَـندك خُديني رَيحـــيني يا روحـــــي مِني واندهي و انتي تلاقيني هَـــدهـــديني بِرقة مِنك مَــــلي مِنك كُــــل عـــــيني يا حبيبتي يا مَلاكي ويا هلاكي إسأليني بس مالي ؟؟ إســـــأليني بس مــــالي ؟؟ إســــأليني بس مـــالي ؟؟ *************************************** بقلمي \ عصام مدين .. قلم حائر الجمعة الموافق 7\11\2014م